مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 04:102020-05-05اقتصادي

81 طرح اقتصادی در راستای تحقق جهش تولید در کردستان تصویب شد 


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان از تصویب 81 طرح در حوزه های مختلف اقتصادی استان در راستای تحقق شعار جهش تولید خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خالد جعفری دوشنبه شب در اولین جلسه شورای اداری استان کردستان، پرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی را در راستای حمایت از خانوارها و همچنین تحریک تقاضا اعلام کرد و اظهار داشت: 49 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای کمک به واحدهای آسیب دیده از کرونا که کارگران خود را اخراج نکرده و یا متعهد شوند که مجدداً با آنها قرارداد ببندند در نظر گرفته شده که میزان تسهیلات 12 تا 16 میلیون تومان برای هر کارگر است.

وی افزود: با توجه به اینکه فرصت استفاده از این تسهیلات تا پایان خرداد است واحدهای آسیب دیده استان شناسایی شده اند تا بتوانیم از این تسهیلات بهره مند شویم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان کمک های خیرین داخل و خارج از استان برای حمایت از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا را یادآور شد و ادامه داد: در این مدت 62 هزار بسته بهداشتی از طریق نهادهای حمایتی در اختیار افراد تحت پوشش آنان قرار گرفت و 20 هزار بسته حمایتی نیز توسط فرمانداری ها میان نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

81 طرح اقتصادی در راستای تحقق جهش تولید در کردستان تصویب شد 

81 طرح اقتصادی در راستای تحقق جهش تولید در کردستان تصویب شد